Utilizarea fișierelor Cookies

  1. Administratorul folosește cookie-urile prin intermediul site-ului web.
  2. Informațiile colectate pe baza modulelor cookie sunt utilizate în scopul optimizării corecte a site-ului, precum și în scopuri statistice și publicitare.
  3. Cookie-urile stochează activitatea Utilizatorului pe site și recunoaște dispozitivul, datorită căruia site-ul este afișat într-un mod optimizat în funcție de preferințele individuale ale Utilizatorului.
  4. Soluțiile utilizate pe site-ul web sunt sigure pentru dispozitivele Utilizatorilor care utilizează site-ul web al Administratorului. Nu este posibil ca un software malware sau periculos să intre în Dispozitivele Utilizatorilor.
  5. Administratorul folosește două tipuri de module cookie:

1. Cookie-uri de sesiune: acestea sunt fișiere stocate pe dispozitivul Utilizatorului și rămân acolo până la sfârșitul sesiunii browserului dat. Informațiile salvate sunt apoi eliminate definitiv din memoria dispozitivului. Mecanismul Cookie-urilor de sesiune nu permite colectarea de date personale sau informații confidențiale de pe dispozitivul Utilizatorului.
2. Cookie-urile persistente: sunt stocate pe dispozitivul Utilizatorului și rămân acolo până când sunt șterse. Terminarea sesiunii browser-ului dat sau oprirea Dispozitivului nu le șterge de pe dispozitiv. Mecanismul Cookie-urilor persistente nu permite colectarea de date personale sau informații confidențiale de pe dispozitivul Utilizatorului.

§1 Modalități de determinare a condițiilor de stocare sau de acces la Cookie-uri

1. Utilizatorul are capacitatea de a limita sau de a dezactiva accesul modulelor Cookies pe dispozitivul său. Dacă utilizați această opțiune, utilizarea paginii web va fi posibilă, cu excepția funcţiilor care, prin natura lor, necesită module cookies.
2. Utilizatorul poate schimba în mod independent și în orice moment setările pentru fișierele Cookies, specificând condițiile de stocare și accesul la fișierele Cookies pe dispozitivul Utilizatorului. Modificările în setările menționate mai sus, pot fi efectuate de Utilizator utilizând setările browser-ului web sau utilizând configurația serviciului. Aceste setări pot fi modificate în așa fel încât să blocheze manipularea automată a Cookie-urilor în setările browser-ului dvs. sau să informeze despre acestea de fiecare dată când modulele Cookies sunt stocate pe dispozitiv. Informații detaliate despre posibilitățile și modalitățile de manipulare a fișierelor Cookies sunt disponibile în setările software-ului (browserului web).
3. Utilizatorul poate în orice moment să șteargă Cookie-urile utilizând funcțiile disponibile în browserul web pe care îl utilizează.
4. Limitarea utilizării Cookie-urilor poate afecta unele funcționalități disponibile pe site-ul web al Administratorului

§2 Datele colectate de Administrator

1. Furnizorul de servicii colectează, prelucrează și utilizează datele personale furnizate voluntar de către Utilizatorii înregistrați numai atunci când aceștia își dau acordul pentru prelucrarea acestora.
2. Orice informaţii pe care le furnizați sunt prelucrate în principal pentru a implementa corect serviciile oferite de Site. În timpul colectării datelor personale, veți fi informat de fiecare dată pe ce bază și în ce scop colectăm datele dvs.
3. Furnizorul de servicii colectează și procesează:

1. date necesare pentru înregistrarea Utilizatorului și crearea unui Cont) – adresa de e-mail, parola, numele și prenumele, țara de origine, precum și denumirea companiei, Numărul de Identificare Fiscală și numărul de telefon,

§3 Modul de utilizare a datelor cu caracter personal.

1. Furnizorul de servicii poate utiliza informaţiile furnizate numai în modul descris în acest document, ținând cont de conţinutul consimțământului Utilizatorului. Utilizarea de fiecare dată a informaţiilor într-un mod diferit decât cel specificat în acest document va implica informarea Utilizatorului cu privire la modul și scopul utilizării lor și va necesita de fiecare dată consimţământul de utilizare a acestora de la Utilizator.
2. Datele personale ale Utilizatorului sunt folosite în principal pentru buna funcţionare a Site-ului și furnizarea de servicii prin mijloace electronice, în special pentru:

1. sprijinirea procesul de înregistrare,
2. crearea unui Cont,
3. conectarea la Cont,
4. furnizarea de servicii și asigurarea bunei funcţionări a Site-ului,
5. a permite contactul între Client și Administratorii site-ului

3. Datele personale furnizate de Utilizator pot fi folosite pentru a trimite informații comerciale direct de la Furnizorul de servicii și pentru a-i trimite un buletin informativ care conţine informaţii referitoare la Site, inclusiv ştiri care apar pe Site și alte informații legate de Site. Utilizatorul își poate exprima consimțământul voluntar în timpul Înregistrării asupra acestor servicii.
4. Datele personale ale Utilizatorului sunt stocate pentru perioada de utilizare a Site-ului, adică atât timp cât aveţi un Cont pe Site. În cazul ştergerii Contului, datele de Utilizator vor fi şterse.
5. Utilizăm tehnologia Cookies pentru a adapta Site-ul la nevoile Utilizatorului. Beneficiarul poate refuza acordarea consimțământului pentru memorarea datelor introduse ca să le poată utiliza fără a le introduce din nou următoarea dată când vizitează Site-ul. Proprietarii altor Site-uri nu vor avea acces la datele specificate în acest punct. Dacă Utilizatorul nu este de acord să personalizeze Site-ul, poate dezactiva modulele Cookies în opțiunile browserului său. Detaliile referitoare la modulele Cookie sunt stabilite în Politica noastră privind Cookie-urile, conţinutul acestora fiind disponibil aici.
6. Folosim datele colectate în jurnalele de sistem care rezultă din regulile generale ale conexiunilor implementate în rețeaua Internet, de exemplu adresa IP a Utilizatorului. Toate datele colectate în jurnalele de sistem, inclusiv datele de operare, care definesc activitatea pe site a Utilizatorului, sunt utilizate de către Site în conformitate cu legislaţia în vigoare, în special în scopuri tehnice și statistice.

§4. Măsuri de securitate

1. Depunem toate eforturile pentru a proteja cât mai bine datele personale ale Beneficiarilor de servicii, în special împotriva pierderilor, utilizării necorespunzătoare, accesului neautorizat și divulgării datelor.
2. Suntem responsabili pentru menținerea confidențialității datelor dvs. de acces la Cont – adresa de e-mail și parola.
3. Orice suspiciune privind existența unei amenințări privind divulgarea datelor sau accesul entităților neautorizate, trebuie raportate imediat la adresa: dana.amancei@selena.com.
4. În pofida utilizării mijloacelor tehnice avansate, nu putem garanta în totalitate confidențialitatea datelor stocate și transmise prin rețeaua de Internet.

§5. Dispoziţii finale.

1. Dacă nu acceptați prevederile conținute în acest document, trebuie să întrerupeți utilizarea Site-ului și să vă ștergeți Contul.
2. Acest document a intrat în vigoare la data de [28-05-2018].